Megszólal a fotós - Buzai Éva
Szülinapi különkiadás

9.jpg

Hinnétek, hogy áprilisban már egy éves lesz a CSAK Design? Mi is értetlenkedve állunk, ugyanis, mintha tegnap lett volna, hogy a Déri Múzeumban, kissé félszegen belekezdtünk ebbe az egészbe. És lám, mi lett belőle!

A szülinapon felbuzdulva, és felkészülve rá egy hónapon keresztül, minden nap megszólaltatunk egy tervezőt. 

 Ma a CSAK Design hivatalos fotósa Buzai Éva válaszol. 

Mit jelent neked a CSAK Design?


Amikor először hallottam meg ezt a kifejezést, amit a program számára kitaláltak, akkor már sejtettem, hogy valami nem mindennapi, az érdeklődést felborzoló jó kis program lehet ez, és csak azt tudtam, hogy én ide el akarok jutni.

Többször is megpróbáltam, de természetesen mindig volt, ami miatt nem tudtam elmenni ezekre a vásárokra, és tényleg sajnálattal jegyeztem meg magamban, hogy megint nem tudtam ott lenni. 
Azonban végül úgy sikerült eljutnom, hogy felkértek mint fotográfust, hogy készítsek pár képet nekik az adott vásárról. Nagyon szívesen mondtam szinte azonnal igent, mert úgy éreztem nekem ebbe a társaságba be kell kerülnöm, meg akarom ismerni őket.
Éreztem, hogy egy olyan közösségbe kerülhetek be, amely mindamellett, hogy a debreceni design élet kiemelkedő alakjait fogja egy csokorba, még egy jó kis csapat is, akik törekvésükkel valami egyedi frissességet tudnak hozni a debreceni hétköznapokba. 

Köszönöm ezúton is az alkotóknak, akik bizalmat szavaztak nekem, és tagja lehetek ennek a körnek.


Mi motivál vásárról vásárra?

Mint fotós imádom az embereket fotózni, és az őszinte reakcióikat. A vásárok alkalmával is ezeket keresem, hol a vásárló, hol pedig az alkotó arcán. Emellett imádok elmerülni az egyes standokon látható finoman kidolgozott termékek részleteiben, színeiben, formáiban. Az egyes workshopokon pedig kifejezetten jó érzés fotózni a folyamatokat és a látható elmélyülést, ahogyan éppen a csillag alakú mézest díszítik a kislányok, vagy ahogyan egy kismama éppen a makraméja fonalaiban elveszik.

03_web.jpg

Mi volt a kedvenc pillanatod?

A kedvenc pillanatom talán az volt, amikor a karácsonyi vásár végén az alkotókról és a CSAK Design vásárok közreműködőiről egy nagy csoportfotót készíthettem, és a persze a végén nevetésbe fulladt. :)

 

Kosztercsi

 

Csatlakozz a Facebook klubunkhoz itt: klub

És igazold vissza a szülinapi eseményünket itt: esemény

Ja és itt az instánk: insta

 

A kép forrása: Valkainé Ujfalusi Nikolett

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csakdesign.blog.hu/api/trackback/id/tr6014675067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Friss topikok

süti beállítások módosítása