Megszólal a tervező - BelleLelle varázskendő
Szülinapi különkiadás

9.jpg

Hinnétek, hogy áprilisban már egy éves lesz a CSAK Design? Mi is értetlenkedve állunk, ugyanis, mintha tegnap lett volna, hogy a Déri Múzeumban, kissé félszegen belekezdtünk ebbe az egészbe. És lám, mi lett belőle!

A szülinapon felbuzdulva, és felkészülve rá egy hónapon keresztül, minden nap megszólaltatunk egy tervezőt. 

 A mai megszólaló a BelleLelle Varázskendők tervezője, Márti, aki csodálatos hordozókendőket tervez, az ősmagyar hitvilág motívumaival.

 

Mit jelent számodra a CSAK Design?

A CSAK Design számomra egy óriási megtiszteltetés és egy látókör-bővítés.
A CSAK Design egy kaput nyitott számomra egy olyan nézőpont felé, amely eddig ismeretlen volt nekem. A hordozókendők célközönsége alapvetően a kisgyermekes szülők, és a gyermekeim miatt ebben a közegben is mozogtam az elmúlt 6 évben. Nem is gondoltam úgy a kendőimre, mint egy designer termékre. Miután ez az óriási megtiszteltetés ért, hogy meghívót kaptam a csapatba, tágult a látóköröm. Végre tudtam magamat hova sorolni, mikor kérdezték, hogy mi is vagyok én: kézműves vagy iparművész? Egyik sem. Azt hiszem a designer közelíti meg legjobban azt, amivel foglalkozom. Köszönöm a CSAK Designnak, hogy általuk ezt is megismerhettem!
Mi motivál vásárról vásárra?
Azt hiszem az, hogy minden vásárra tudjak olyan új dolgot vinni, amely mind a látogató közösség, mind pedig az alkotótársak számára tetszetős.
csakdesign_2018_11_26_58.JPG
Mi volt a kedvenc pillanatod?
A karácsonyi vásáron odajött hozzám egy édesanya, aki kérte, hogy mutassam már meg, hogyan kerül a gyermek kendőben a hátamra, mert ő sehogy nem tudja elképzelni. Az ilyen kéréseknek nagyon szívesen teszek eleget. Elővettem az oktatóbabát, a hordozókendőt. Előkészítés, hátra lendítés, igazítás mindezt úgy, hogy közben magyarázom, mit csinálok. Ám amikor felnéztem a kötésből, kiderült, hogy egy körülbelül 10 fős külföldi turista csoport fotózott-videózott és tátott szájjal nézett az anyuka mögött. Azt hiszem, ilyen népszerű még nem voltam hordozás közben. :)
Kosztercsi

Csatlakozz a Facebook klubunkhoz itt: klub

És igazold vissza a szülinapi eseményünket itt: esemény

Ja és itt az instánk: insta

 

A kép forrása: Buzai Éva Photography

A bejegyzés trackback címe:

https://csakdesign.blog.hu/api/trackback/id/tr6614498690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Friss topikok

süti beállítások módosítása