Megszólal a tervező - Gizusproduct
Szülinapi különkiadás

9.jpg

Hinnétek, hogy áprilisban már egy éves lesz a CSAK Design? Mi is értetlenkedve állunk, ugyanis, mintha tegnap lett volna, hogy a Déri Múzeumban, kissé félszegen belekezdtünk ebbe az egészbe. És lám, mi lett belőle!

A szülinapon felbuzdulva, és felkészülve rá egy hónapon keresztül, minden nap megszólaltatunk egy tervezőt. 

 Ma a Gizusproduct tervezője, a CSAK Design ötletgazdája, Gizus válaszol.

 

Mit jelent neked a csak design?

Elsősorban nagyon jól esik, hogy szinte mindenki megemlít, hogy „amikor ezt Gizus kitalálta”, viszont én azt gondolom, hogy a CSAK Design mindannyiunk nagyon kedves első gyereke, hisz az igény mindenkiben megfogalmazódott, hogy Debrecennek is szüksége van egy minőségi tervezői vásárra, hisz oly' sokan vagyunk, akik értéket teremtünk és nagy örömünkre szolgál, hogy a közönség is nagy örömmel fogad minket. Hogy az enyém lehetett a kezdőrúgás, az megtiszteltetés. Nagy öröm nekem ennyi különböző, és nagyszerű emberrel együtt dolgozni. A CSAK Design számomra nem CSAK egy vásár, ahova időről időre kipakolunk, hanem inspiráció, feltöltődés, egy magasfokú iskola, hisz alkalomról alkalomra fejlődünk, tanulunk egymástól és a gyakran jelentkező alkotói magányból egy gyönyörű út egymás felé. Én hiszem azt, hogy a CSAK Design sikere az, hogy mi nem konkurensei vagyunk egymásnak, hanem barátai. A legnagyobb ereje abban van, hogy figyelünk egymásra, biztatjuk a másik tervezőt, nem félünk segíteni, tippet adni, nem féltjük egymás elől a tudást. Én nagyon boldog vagyok, hogy ennek a csapatnak az oszlopos tagja lehetek! A CSAK Design nekem a legnagyobb motiváció, ami alkotói életemben ért.

 

Mi motivál vásárról vásárra?

Mindig szeretnék minden vásárra valami újat, szépet vinni, ami az előzőektől különbözik, de a kedvelt darabjaim sem hiányozhatnak a pultomról. A motiváció érdekes dolog, mert motiválhat egy hangulat, egy szép naplemente, de akár egy viselt ékszer is! Nekem még mindig megdobban a szívem, ha a városban véletlenül meglátom az ékszereimet ismeretlen embereken. Olyankor biztosan nekiülök itthon még aznap, mert akkora lendületet ad! Inspirálnak természetesen a vevőim is, van amikor saját kérést teljesítek, és közösen ötletelünk arról, hogy ez a valóságban hogy is fog működni! Rengeteg jó ötlettel állnak elő a vásárlók is.

portregizus1-ps.jpg

 

Mi volt a kedvenc pillanatod?

Ha egy pillanatot kellene kiemelni, akkor még mindig az első vásár megnyitója az, amikor még a Déri Múzeumban szétnéztem a színpadról (pedig nem nagyon akartam oda felállni) és nagyon boldog voltam a sok csillogószemű alkotótól, hogy jó helyen vagyunk. Nagyon örültem a sok támogatásnak is, amit kaptunk, és hogy a Kőr Dáma Egyesület mellénk állt. Örültem, hogy olyan szervezői csapat állt össze, amiről azt gondolom, hogy egyedülálló az országban. Az hogy értéket teremtünk, az nem kérdés. Ez az érzés azóta sem múlt el, mert azt gondolom, hogy mindenki méltó helyen van. A CSAK Design egy olyan hely lett az elmúlt évben, ahova a helyi és a térségben dolgozó tervező és alkotó büszkén pakolhatja ki a termékeit, mert bizony ezek olyan gondosan elkészített alkotások, amik bárhol megállnák a helyüket a világban.

 

Kosztercsi

 

 

Csatlakozz a Facebook klubunkhoz itt: klub

És igazold vissza a szülinapi eseményünket itt: esemény

Ja és itt az instánk: insta

 

A kép magánarchívumból való.

A bejegyzés trackback címe:

https://csakdesign.blog.hu/api/trackback/id/tr314675007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Friss topikok

süti beállítások módosítása